Jesteś w:

Kariera

Tradycja i Jakość Sp. z o.o. zaliczana obecnie do grona większych pracodawców na terenie miasta, gwarantuje stałe i stale rosnące zatrudnienie ponad 300 osobom. Nasza firma stosuje nowoczesny system zarządzania potencjałem ludzkim, a efektywne instrumenty zabezpieczenia socjalnego pracowników tworzone są w pełni zgodnie z prawem i standardami europejskimi.


Obecnie poszukujemy osób do pracy do naszej nowej lokalizacji przy ul. Skarbowców na stanowiska:

Na tym stanowisku potrzebne będzie:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży spożywczej
  • znajomość zasad handlu detalicznego
  • umiejętność w kierowaniu zespołem pracowników
  • znajomość kasy fiskalnych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów handlowych

W zamian oferujemy:

  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat i terminową wypłatę wynagrodzenia
  • płacę zasadniczą oraz premię uzależnioną od wyników sklepu
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia oraz możliwość rozwoju
  • świadczenia pozapłacowe (Ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych także dla członków rodzin)

Zastępca Kierownika odpowiedzialny będzie za:

  • bieżącą analizę wskaźników sprzedaży
  • aktywny udział w procesie sprzedaży całego zespołu
  • zarządzanie podległym zespołem
  • dbałość o obsługę klienta zgodnie ze standardami spółki

WYMAGANA JEST KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

  • obsługa klientów
  • układanie towaru na półkach i sprawdzanie terminów ważności
  • obsługa kasy fiskalnej
  • dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy

    OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia zatrudnienia
  • szkolenia, możliwość rozwoju oraz awansu
  • świadczenia pozapłacowe (Ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych także dla członków rodzin)

 

WYMAGANA JEST KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • obsługa klientów na stoisku: mięso i wędliny, sery, garmażerka, ryby
  • wykładanie towaru i sprawdzanie terminów ważności
  • dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy 

OFERUJEMY:

  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
  • wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej + nagrody
  • świadczenia pozapłacowe (Ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych także dla członków rodzin)

 WYMAGANA JEST KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

 Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Na tym stanowisku potrzebne będzie:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży spożywczej
  • znajomość zasad handlu detalicznego
  • umiejętność w kierowaniu zespołem pracowników
  • znajomość kasy fiskalnych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów handlowych

W zamian oferujemy:

  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat i terminową wypłatę wynagrodzenia
  • płacę zasadniczą oraz premię uzależnioną od wyników sklepu
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia oraz możliwość rozwoju
  • świadczenia pozapłacowe (Ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych także dla członków rodzin)

Zastępca Kierownika odpowiedzialny będzie za:

  • bieżącą analizę wskaźników sprzedaży
  • aktywny udział w procesie sprzedaży całego zespołu
  • zarządzanie podległym zespołem
  • dbałość o obsługę klienta zgodnie ze standardami spółki

WYMAGANA JEST KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez portal.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • doświadczenie w pracy biurowej – minimum 1 rok,
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność redagowania pism, protokołowania zebrań oraz kompletowania dokumentów,
  • podstawowa znajomość księgowości,
  • znajomość specyfiki działalności spółki i jej statutowych organów,
  • umiejętność analizowania przepisów i zdolność szybkiego uczenia się,
  • komunikatywność, umiejętność współpracy i zdolności organizacyjne,
  • dokładność, terminowość, samodzielność,
  • kultura osobista,
  • dyspozycyjność

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • prowadzenie spraw dotyczących udziałowców,
  • organizowanie Zgromadzeń Wspólników,
  • protokołowanie zebrań udziałowców i posiedzeń Zarządu,
  • obsługa techniczna Rady Nadzorczej,
  • udział w inwentaryzacjach i kontrolach

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach programu szkoleń,
  • możliwość korzystania z pakietu socjalnego

 

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez portal.

Informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikuj

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej 2 – letnie doświadczenie na wymaganym stanowisku pracy,
  • praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia i wdrażania procesów HR,
  • praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia spraw kadrowych,
  • znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych,
  • znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych,
  • odporność na stres, komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • dokładność, terminowość, samodzielność,
  • swobodnie posługuje się programami Excel, Word, Power Point, programem kadrowym, Płatnik

 

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych – redagowanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
  • administrowanie procesem szkoleniowym (przygotowanie, organizacja, rozliczenie i ewidencja szkoleń),
  • prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi,
  • prowadzenie oceny pracowników,
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, świadectwa pracy i inne),
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności pracowników,
  • rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych,
  • prowadzenie archiwum, wystawianie dokumentacji archiwalnej dla byłych pracowników

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach programu szkoleń,
  • możliwość korzystania  z pakietu socjalnego

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez portal.

Informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikuj

oraz w obecnie działających naszych sklepach na stanowiska:

KASJER – SPRZEDAWCA

SPRZEDAWCA STOISKA TRADYCYJNEGO

Wymagania:

- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży spożywczej,
- znajomość zasad handlu detalicznego,
- znajomość obsługi kasy fiskalnej

Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy: kadry@tradycjaijakosc.com.pl lub bezpośrednio do siedziby Spółki:

Tradycja i Jakość Sp. z o.o.
al. Jana Kasprowicza 85 (I piętro pok. 9)
51-146 Wrocław
tel.: 71 37-72-966

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATA DO PRACY

  1. Informujemy, że Tradycja i Jakość sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, zwana dalej "administratorem danych" będzie przetwarzać Państwa dane osobowe. Mogą Państwo skontaktować się z administratorem wysyłając pismo na adres: Tradycja i Jakość Sp. z o.o.al. Kasprowicza 85, 51-146 Wrocław, lub za pośrednictwem email: ochrona.danych@tradycjaijakosc.com.pl
  2. Administrator danych będzie przetwarzać Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO*, tj. wyrażenia przez Państwa zgody, a w przypadku wyrażenia rozszerzonej zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
  3. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  4. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem zleceniobiorców świadczących usługi informatyczno-serwisowe na rzecz administratora danych oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż czas trwania obecnego postępowania rekrutacyjnego, a po jego zakończeniu nie dłużej niż 6 miesięcy od daty przekazania administratorowi danych dokumentów aplikacyjnych. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych dla potrzeb przyszłych rekrutacji - przez okres nie dłuższy niż 1 rok.
  6. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzoru tj Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie przez administratora danych danych osobowych, narusza obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do realizacji powyższych celów, a konsekwencją odmowy ich podania jest brak możliwości udziału w rekrutacji.
  8. Państwa dane nie będą wykorzystane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji
    (w tym profilowania).

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]