Jesteś w:

Kariera

Tradycja i Jakość Sp. z o.o. zaliczana obecnie do grona większych pracodawców na terenie miasta, gwarantuje stałe i stale rosnące zatrudnienie ponad 300 osobom. Nasza firma stosuje nowoczesny system zarządzania potencjałem ludzkim, a efektywne instrumenty zabezpieczenia socjalnego pracowników tworzone są w pełni zgodnie z prawem i standardami europejskimi.

PPK - informacje dla pracowników Tradycja i Jakość Sp. z o.o. na temat Pracowniczych Planów Kapitałowych


Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowiska:

Obowiązki :

  • Nadzór nad urządzeniami i instalacjami chłodniczymi, klimatyzacyjnymi, wentylacyjnymi i grzewczymi (kotłownie gazowe). Udział i nadzór nad serwisami zewnętrznymi, konserwacjami, naprawami i usuwaniem awarii w instalacjach i urządzeniach. Odbiory tych usług i ich rozliczanie, prowadzenie dokumentacji gwarancyjnej. Zbieranie ofert i negocjowanie cen za usługi. Prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Współpraca z UDT w zakresie urządzeń i instalacji podlegających dozorowi, nadzór nad terminami i przygotowaniami do kontroli.
  • Prowadzenie ewidencji czynności naprawczych i serwisowych urządzeń i instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
  • Udział w opracowywaniu planów remontów i modernizacji placówek Spółki w zakresie w/w urzadzeń i instalacji. Sporządzanie zakresów prac remontowych i harmonogramów remontów.
  • Tworzenie budżetu inwestycyjnego i remontowego w zakresie w/w urządzeń i instalacji.
  • Kontrola i weryfikacja dokumentów kosztowych z dokumentacją rozliczeniową.
  • Nadzór nad gazami chłodniczymi. Rejestrowanie ilości zakupu oraz rejestrowanie rozchodu i zużycia gazów, sporządzanie raportów i sprawozdań.
  • Obsługa programu KOBIZE (Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarzadzania Emisjami), sporządzanie raportów i sprawozdań.
  • Nadzorowanie usług kominiarskich, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Nadzorowanie obsługi i serwisu maszyn czyszczących podłogi, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
  • Bieżące śledzenie informacji internetowych o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w celu przekazania ich wewnątrz Spółki.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, branżowe.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata.
  • Uprawnienia SEP do 1kV.
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office.
  • Doskonałe zdolności organizacyjne.
  • Samodzielność, odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach programu szkoleń
  • Bogaty pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, bony, pożyczki zakładowe)
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego dla pracowników i członków ich rodzin
  • Nagrody pieniężne za polecanie nowych pracowników

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu obecnej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych(Dz.Ustaw z 2018, poz.1000)oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

Aplikuj

Zakres obowiązków:

  • profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • dbanie o estetyczny wygląd sklepu i właściwy sposób ekspozycji towarów
  • dbanie o świeżość i jakość naszych produktów
  • prace porządkowe
  • obsługa krajalnicy

Wymagania:

  • uczciwość
  • chęć do pracy
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • zaangażowanie
  • elastyczność i dyspozycyjność
  • aktualna książeczka do celów sanit-epid lub gotowość jej wyrobienia

Oferujemy:

  • umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • wynagrodzenie zawsze na czas
  • praca w trybie 2-zmianowym
  • szkolenia na stanowisku pracy
  • zdobycie nowych umiejętności i doświadczenia

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez portal, lub kadry@tradycjaijakosc.com.pl


Informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

AKTUALNIE POSZUKUJEMY PRACOWNIKÓW NA NASTĘPUJĄCE LOKALIZACJE:

ul. Św. Wincentego 1 a, Wrocław

ul. Sławka 11, Wrocław

ul. Kochanowskiego 33, Wrocław

ul. Skarbowców 84a, Wrocław

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu obecnej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych(Dz.Ustaw z 2018, poz.1000)oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

 

Aplikuj

Zakres obowiązków:

  • Naprawa i konserwacja, usuwanie awarii instalacji oraz wyposażenia elektrycznego sklepów spożywczych i biur;
  • modernizacje instalacji elektrycznych, tablic rozdzielczych i złączy kablowych;
  • drobne naprawy wyposażenia sklepów i biur, naprawy ogólnobudowlane;
  • wykonywanie zleconych zadań bieżących, w tym o charakterze ogólnobudowlanym, transport i montaż wyposażenia sklepów spożywczych.

Wymagania:

  • Wykształcenie specjalistyczne minimum zasadnicze zawodowe elektryczne;
  • uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepowych urządzeń chłodniczych;
  • wiedza i umiejętności z zakresu drobnych napraw wyposażenia sklepów i napraw ogólnobudowlanych;
  • sprawność manualna;
  • dobra organizacja pracy;
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych, możliwość ubezpieczenia grupowego dla pracowników i członków ich rodzin, podarunki świąteczne, wczasy pod gruszą
  • nagrody pieniężne za polecanie nowych pracowników
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w szkoleniach

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu obecnej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych(Dz.Ustaw z 2018, poz.1000)oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

Aplikuj

AKTUALNIE POSZUKUJEMY PRACOWNIKÓW NA NASTĘPUJĄCE LOKALIZACJE:

ul. Kochanowskiego 33, Wrocław

pl. Grunwaldzki 22, Wrocław (Pasaż Grunwaldzki)

ul. Zagłębiowska 3, Wrocław

ul. Św. Wincentego 1, Wrocław

al. Kasprowicza 85, Wrocław

ul. Walerego Sławka 11, Wrocław

 

Zakres obowiązków:

obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
obsługa kasy fiskalnej
wykładanie towaru na półki
dbanie o estetyczny wygląd sklepu i właściwy sposób ekspozycji towarów
dbanie o świeżość i jakość naszych produktów

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
bogaty pakiet świadczeń socjalnych, możliwość ubezpieczenia grupowego dla pracowników i członków ich rodzin, podarunki świąteczne, wczasy pod gruszą
możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w szkoleniach

Wymagania:

książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych lub gotowość jej wyrobienia
umiejętność pracy w zespole
odpowiedzialność i zaangażowanie
gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu obecnej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych(Dz.Ustaw z 2018, poz.1000)oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

Aplikuj

Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
na adres mailowy: kadry@tradycjaijakosc.com.pl lub bezpośrednio do siedziby Spółki:

Tradycja i Jakość Sp. z o.o.
al. Jana Kasprowicza 85 (I piętro pok. 9)
51-146 Wrocław
tel.: 71 37-72-966


INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATA DO PRACY

  1. Informujemy, że Tradycja i Jakość sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, zwana dalej "administratorem danych" będzie przetwarzać Państwa dane osobowe. Mogą Państwo skontaktować się z administratorem wysyłając pismo na adres: Tradycja i Jakość Sp. z o.o.al. Kasprowicza 85, 51-146 Wrocław, lub za pośrednictwem email: ochrona.danych@tradycjaijakosc.com.pl
  2. Administrator danych będzie przetwarzać Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO*, tj. wyrażenia przez Państwa zgody, a w przypadku wyrażenia rozszerzonej zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
  3. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  4. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem zleceniobiorców świadczących usługi informatyczno-serwisowe na rzecz administratora danych oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż czas trwania obecnego postępowania rekrutacyjnego, a po jego zakończeniu nie dłużej niż 6 miesięcy od daty przekazania administratorowi danych dokumentów aplikacyjnych. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych dla potrzeb przyszłych rekrutacji - przez okres nie dłuższy niż 1 rok.
  6. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzoru tj Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie przez administratora danych danych osobowych, narusza obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej niezbędne do realizacji powyższych celów, a konsekwencją odmowy ich podania jest brak możliwości udziału w rekrutacji.
  8. Państwa dane nie będą wykorzystane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji
    (w tym profilowania).

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]